تصویر ثابت

آمار کشته های جنگ همیشه غلط بوده است...
ılı اُتـآقـِِـ تــََنهـ♡ـآیـے وَِ آرامـِِشـ ılı
☂ゃاینـــجا اتاقــــ تنهایے آرامشــــ منـ(ــ تـاجر غـم)ـــــ اَستـــــــゃ☂

 

 
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

❤️mahboobeh❤️
ساعت19:14---9 دی 1395
-مغرور باش مغرور باش
مغرور باش مغرور باش
مغرور باش مغرور باش
مغرور باش مغرور باش
مغرور باش مغرور باش
حتي واسهـ خودت ;


❤️mahboobeh❤️
ساعت17:11---16 آبان 1395
اينكهـ جلو ديگـرانـ مجبورمـ[•

❤️mahboobeh❤️
ساعت17:10---16 آبان 1395
❤️|• عقلمـ...



❤️mahboobeh❤️
ساعت17:10---16 آبان 1395
ون‍ کهْ‍ بآید بآشهْ‍••

✘atra✘
ساعت1:23---4 مرداد 1395
ناشِنَوا باشْـ ـ ـ ـ
وَقتي کَسے بھ آرِزو هایِ قَشَنْگت میگویَد
مَحال اَستـ ـ ـ ـ


♥miss.tiffany♥
ساعت18:39---3 مرداد 1395
نقَد نگو
زِندگیمـــ اَز هَمہـ بَدتَرهـ. . .
بیـا بِشینـ پایہ حَرفامــ. . .
داستانہـ زندگیمـ وگوشـ ڪُنـ
فَقَطـ قولــ
بِدهـ گِریہـ نَڪُنیـ


دُخـ‌تـ‌َر خانوم
ساعت11:28---3 مرداد 1395
دوستت دارم..چرایش پای تو،

ممکنش کردم،محالش پای تو

میگریزی از من و احساس من

دل شکستن هم ،گناهش پای تو

آمدی آتش زدی بر جان من

درد بی درمان گرفتن هم،دوایش پای تو

من اسیرم در میان آن دو چشم

قفل زندان را شکستن هم،سزایش پای تو

سوختم،آتش گرفتم زین سبب

آب بر آتش نهادن هم جزایش پای تو

پای رفتن هم ندارم من،از کوی دلت

پا نهادن بر دل مست و خرابم پای تو...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

31 / 4برچسب:یادت هست,بچه کرج,پسر روانی,تاجرغم, | 13:10 | (¯´*•.¸♥️بََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََچِِِِِِِـِہ ڪََرَج♥️¸.•*´¯)‌ |

تصویر ثابت

تصویر ثابت